Δευτέρα, 23 Μαΐου 2011

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΕΡΓΙΑΣ

ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

18-19 ΜΑΪΟΥ

Αγαπητοί γονείς,

εδώ και χρόνια ως εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής βιώνουμε μία σκληρή επαγγελματική ομηρία κι έναν απίστευτο εμπαιγμό. Εδώ και 10 χρόνια εργαζόμαστε μόνο ως αναπληρωτές (συμβασιούχοι) χωρίς να ισχύσει για τον κλάδο μας τρόπος διορισμού είτε με την προϋπηρεσία (30μηνο κ.τ.λ.) είτε με τον διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π.. Πριν ένα χρόνο μάλιστα καταργήθηκε η δυνατότητα διορισμού βάσει προϋπηρεσίας και η μοναδική προοπτική μονιμοποίησης δίνεται μέσα από τη διενέργεια διαγωνισμού Α.Σ.Ε.Π. Έκτοτε το Υπουργείο Παιδείας έχει αρκετές φορές ανακοινώσει τη διενέργεια διαγωνισμού Α.Σ.Ε.Π. για τους κλάδους μας αλλά η μία αναβολή έρχεται μετά την άλλη με σημερινή κατάληξη το πάγωμα της διαδικασίας και οποιουδήποτε διορισμού εκπαιδευτικού!

Παράλληλα με την εργασιακή μας ομηρία γίνεται σκληρή επίθεση στη Δημόσια Εκπαίδευση με τη συνεχή υποχρηματοδότηση, την αύξηση μαθητών ανά τμήμα και τις συγχωνεύσεις-καταργήσεις σχολείων.

Βάσει των παραπάνω προβλημάτων οι Σύλλογοι Αποφοίτων Ειδικής Αγωγής αποφασίσαμε να απεργήσουμε στις 18-19 Μαϊου με την κάλυψη της συνδικαλιστικής μας Ομοσπονδίας, της ΔΟΕ.

Αν και γνωρίζουμε ότι τα παιδιά και οι γονείς τους δεν φταίνε σε τίποτα, δεν έχουμε άλλο δρόμο παρά την απεργία. Θέλουμε να ακούσουν οι υπεύθυνοι την απουσία μας από την τάξη αλλά και την παρουσία μας στους διαδρόμους του Υπουργείου Παιδείας. Θέλουμε και τη δική σας υπομονή και στήριξη. Ζητάμε τα αυτονόητα.

Απεργούμε επειδή:

δεν υπάρχει σοβαρός σχεδιασμός από το Υπουργείο για την εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή με αποτέλεσμα κάθε χρόνο να εργαζόμαστε σε διαφορετική δομή Ειδικής Αγωγής. οι προσλήψεις των αναπληρωτών να μη γίνονται από την έναρξη της σχολικής χρονιάς και χιλιάδες μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες να μην έχουν δάσκαλο ή νηπιαγωγό από την πρώτη μέρα. Συχνά το αποτέλεσμα αυτού του ελλιπούς σχεδιασμού είναι εσείς οι γονείς -τη στιγμή που κάθε σπίτι έχει έναν απολυμένο και οικονομικές δυσκολίες - να εξαναγκάζεστε να πληρώνετε από την τσέπη σας αν θέλετε κάτι καλύτερο για τα παιδιά σας. Αυτό είναι σκέτος εμπαιγμός για εσάς τους γονείς και τα παιδιά σας αλλά και για εμάς τους δασκάλους και νηπιαγωγούς. Ζητούμε λοιπόν σταθερή και αξιοπρεπή εργασία και μαζικούς διορισμούς. Η ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΛΑΣΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ επηρεάζει τη ψυχολογία και τις επιδόσεις τόσο τις δικές μας, όσο και των μαθητών μας, των δικών σας παιδιών, που τόσο πολύ έχουν ανάγκη από ένα σταθερό εκπαιδευτικό περιβάλλον,

▪ βιώνουμε καθημερινά την υποχρηματοδότηση της Παιδείας, της Ειδικής Αγωγής, με την ελλιπή στελέχωση των δομών Ειδικής Αγωγής (υπεραριθμία σε τάξεις Ειδικών και Γενικών Σχολείων και σε Τμήματα Ένταξης, «αργοπορημένη» Παράλληλη Στήριξη, Ειδικά Σχολεία χωρίς ειδικότητες κ.α.) και την έλλειψη ή και απουσία παιδαγωγικού υλικού,

η Παράλληλη Στήριξη, ως μορφή Συνεκπαίδευσης, στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων στηρίζεται στο προσωρινό ευρωπαϊκό πρόγραμμα Ε.Σ.Π.Α. και στελεχώνεται από συναδέλφους της γενικής αγωγής χωρίς καμία εξειδίκευση στην ειδική αγωγή. Ζητούμε να σταματήσουν οι πειραματισμοί, να σταματήσει το Ε.Σ.Π.Α. να αντικαθιστά την Υποχρέωση του Κράτους, τη χρηματοδότηση της Παιδείας από τον τακτικό κρατικό προϋπολογισμό. Πιστεύουμε ακόμα ότι πρέπει να καθοριστεί οργανική θέση εκπαιδευτικού Ειδικής Αγωγής και συναφών ειδικοτήτων (κοινωνικός λειτουργός, ψυχολόγος, βοηθητικό προσωπικό κτλ.) σε κάθε Γενικό Σχολείο, να αναπτυχθούν Τμήματα Ένταξης και προγράμματα Παράλληλης Στήριξης χρηματοδοτημένα από τον κρατικό προϋπολογισμό, ως υποχρέωση του Κράτους.

▪ η αναμονή στα Κ.Ε.Δ.Δ.Υ. (κέντρα διάγνωσης-υποστήριξης) για έκδοση διαγνώσεων των μαθητών κρατά μήνες και η ουσιαστική υποστήριξη των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής, των μαθητών και των γονέων είτε δεν αρκεί, είτε είναι ανύπαρκτη. Γι’ αυτό ζητούμε την αύξηση του αριθμού των Κ.Ε.Δ.Δ.Υ. και προσλήψεις προσωπικού για να μειωθεί ο χρόνος αναμονής στην έκδοση διαγνώσεων και να υποστηριχθούν πραγματικά οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι γονείς.

Σας θέλουμε συμπαραστάτες στον αγώνα μας για μια ποιοτική Ειδική Αγωγή, για καλύτερη Παιδεία!

Οι συμβασιούχοι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί των παιδιών σας

Κυριακή, 22 Μαΐου 2011

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΑΠΟΓΡΑΨΟΥΝ ΣΑΝ ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΗ

http://tisannas.blogspot.com/2011/05/blog-post_22.html

Την βδομάδα που μας πέρασε ήρθε και στο δικό μας σπίτι η κοπελιά που κάνει την απογραφή σην περιοχή μας .
Οταν ακούσαμε γενική απογραφή πληθυσμού θεωρήσαμε ότι σε αυτην την απογραφή ήταν μια ευκαιρεία να καταγραφούν και οι Ανθρωποι με αναπηρίες και διάφορες λεπτομέρειες που θα μας έδιναν , πιό πολύ στο Κράτος δηλαδή , την εικόνα που υπάρχει στούς Ανθρώπους αυτής της κατηγορίας .


Οταν ρωτησε η απογραφέας την μητέρα μου για μένα δεν υπήρχε καμμιά ερώτηση που στην απάντηση της να καταγράφεται η κατασταση μου , 'ετσι για την απογραφή Εγώ είμουνα μια 25χρονη που δεν δούλευα , ίσως γιατί είμουνα τεμπέλα , και δεν καταγραφόντανε πουθενά η πραγματικότητα ότι δηλαδή είμαι ένα άτομο με αναπηρία που βιώνει εδώ και 25 χρόνια την εγκεφαλική παράλυση και τις συνέπειες της σε μένα και στην οικογενειά μου .
Και μ΄'εχρις εδώ καλά με τις ερωτήσεις αλλά στην ερώτηση τι σπουδές έχω κάνει δεν μπορεί .. δεν το δέχομαι να με ΑΠΟΓΡΑΨΟΥΝ ΣΑΝ ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΗ.
Το Κράτος που ποτέ δεν φροντισε να δεί τις ανάγκες μας το κράτος που κρατά στο χάος της αμάθειας χιλιάδες Παιδιά με αναπηρίες που δεν θέλει να μάθει πόσοι είμαστε για να έχει έναν μπούσουλα , θα μου πείτε τι να τον κάνει τον μπούσουλα, να ξέρει που παέι μας καταγράφει σαν ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΟΥΣ ότι δηλαδή ήταν δική μας ευθύνη και τις οικογένειας μου που δεν πήγα ΠΟΤΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ότι δεν υπήρχε καμμιά δομή ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ να με δεχτεί όπως ήταν υποχρεωμένο βάση του Συντάγματος , να κάνει το Κράτος "πρόνειας" .
Και έρχονται τώρα να με ρωτήσουν αυτοί που ευθύνονται για αυτήν την κατάσταση να μας ρωτήσουν τι γραμματικές γνώσεις έχουμε !!
Ερχονται σήμερα να με ρωτήσουν άν εργάζομαι ! και με απογράφουν σαν ΑΝΕΡΓΗ !!
Σε λίγο δηλαδή μπορεί να παρέμβει και ο εισαγγελέας να ζητήσει ευθύνες απο τους Γονείς μου γιατί δεν παρακολούθησα και Εγώ την υποχρεωτική εκπαίδευση όπως απο το νόμο προκύπτει.
Οχι Εγώ δεν το δέχομαι δεν θέλω να με απογράψουν σαν ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΗ θέλω να με απογράψουν σαν άτομο με αναπηρία που ποτέ το Κράτος δεν έδωσε καμμιά σημασία αν ζω πώς ζώ και τι κάνω .

ΑΝΝΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ του Κωνσταντίνου και της Ελένης ( με το χέρι του Πατέρα μου να γράφει αυτά που άν μπορούσα θα τα έγραφα Εγώ και σε πιό σκληρή απο αυτήν γλώσσα , γιατί μόνο εμείς μπορούμε να περιγράψουμε , ούτε καν οι Γονείς μας , αυτό που βιώνουμε) .

http://prezatv.blogspot.com/2011/05/blog-post_1351.html#more
http://prezatv.blogspot.com/2011/05/blog-post_5695.html

http://eidikonikaias.blogspot.com/