Μαθητές δύο ταχυτήτων, πλέον με υπουργική βούλα
Παραμονές των γιορτών του Πάσχα, δύo υπουργικές αποφάσεις υπογεγραμμένες από την υφυπουργό Ε. Χριστοφιλοπούλου σχετικές με τους τρόπους εξέτασης των μαθητών με αναπηρία και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, προάγουν ένα εκπαιδευτικό μοντέλο που ευθέως στιγματίζει τους “ταπεινούς και καταφρονεμένους” του εκπαιδευτικού μας συστήματος.
Το μείζον για το εκπαιδευτικό μέλλον χιλιάδων μαθητών θέμα ανακινεί με ανακοίνωσή του ο Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Ειδικής Αγωγής (ΠΕΣΕΑ), ανταποκρινόμενος σε πληθώρα διαμαρτυριών γονέων και μαθητών από όλη την χώρα. Διότι – όπως οι του ΠΕΣΕΑ εξηγούν – “ο αποκλεισμός των μαθητών με σύνθετες νοητικές, γνωστικές και συναισθηματικές δυσκολίες από τις προφορικές εξετάσεις ή άλλους εναλλακτικούς τρόπους παιδαγωγικής προσέγγισης και αξιολογικής κρίσης, μετά τις δύο υπουργικές αποφάσεις καθίσταται εξόφθαλμος”. Κοινώς , ακόμα και τα προσχήματα περί ίσων εκπαιδευτικών ευκαιριών και μεταχείρισης πλέον καταργούνται.
συνέχεια στην ηλεκτρονική στήλη της <<ελευθεροτυπίας>>
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου